onsdag 7 september 2011

canana doyulur mu





Shit vad kass jag är..

Denna veckan hade jag gått upp 0,2 kg!
ska fan aldrig festa igen. hahaha

ska ta tag i mitt liv nu på riktigt, o kötta.

det handlar om några veckor, det kan jag fan klara.


Igår hade vi zumba för andra gången..

det blir fan svårare & svårare o jag känner mig skit töntig när jag står där & vickar på rumpan..

som TUR är så är det så kul, så man orkar inte bry sig. haha

satt helt svettig på vv mötet sen. men då känner man sig duktig.


jaja, nu blir det knäckebröd ist för äckliga bröd.

någon mer än mig som älskar vitt bröd?

jag har 10 kg kvar till min målvikt..

det ska jag FAN ha klarat till julafton. så är det bara!

annars, så hoppar jag från kärnan. haha

min kropp känns bra annars, idag har jag varit lite trött.

därför ska jag gå & lägga mig tidigt idag. exakt efter detta inlägget!


Om 2 veckor börjar min turkiska kurs.

väldigt exciting om ni frågar mig..

hoppas bara jag får ut något av det..
2 månader senare kommer onur hit.

faseeen va långtid... & jag håller på och dö.

meeeen det går snabbt, det vet jag.

antagligen blir det så att han stannar en månad, o firar jul med oss.

sen att vi åker tillbaka samtidigt till alanya, o firar nyår där.

Rätt hem & jobba efter det..

spara pengar, sen bouncar jag till turkiet i maj någongång.

& stannar där, tills jag känner att jag vill hem.

Hoppas bara att vi får den lägenheten vi har tänkt oss därnere.

men we will see...

If god are with us!


ha en fantastisk kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar