lördag 3 september 2011

alooo

På tiden jag uppdaterar lite kanske.
Jahaaa, jag mår sådär..
eller ja, okej. JAG MÅR JÄTTEBRA!
Ska försöka sluta vara negativ. men de är så satans svårt =)
rökningen går sådår.. sakta med säkert.

Idag på väldigt länge så ska jag UT & röja.
shiiiitshanooka. ser verkligen framemot detta :)

Ska snart sätta mig i bilen, o köra till väla.

försöka hitta en jälva sverigetröja, som jag kan skicka med My som hon ska ge till Onur.
haha varför en sverigetröja av allt?
där finns så många andra snygga tröjor jag kan skicka med.
men NEJ en sverigetröja ska det va. AWKWARD!!!!
Efter det ska jag köra henne till sturup..
vidare till lund & hämta upp Nicole.
sen hem till mig & göra ve oss..
vidare till Emma i landskrona & förfesta.
sen riktning mot HELSINGBORG.
WEJ.
Var nog fan 1 halv år sen jag va ute, så det ska bli exciting..

ska plattta håret nu, o sätta på mig någon laseee. haha
ha en fin lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar